Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
Af disse grunde skiftede hun til thyroid.
... Men det er kun midlertidigt, at hun går på ren thyroid. Det bedste for hende vil nok være en blanding af thyroid og t4, som er i blodet i længere tid, og som hendes endokrinolog vil hjælpe hende med at tjekke - hvilket hun har brug for, for at føle sig tryg. Det er sikkert også bedre for hendes binyrer, som er trætte efter talrige infektioner igennem mange år. Lige nu har hun det godt med thyroid, men der kommer nok et tidspunkt, hvor hun bliver for træt pga binyrerne. Forhåbentlig er roderiet med lægens sygdom, lægens ferie og det generelt uhyrlige sygehusroderi overstået, når hun skal til samtale på sygehuset den 30.

Min mor insisterer på kun at tale med denne læge, som hun opfatter som et grundigt og samvittighedsfuldt menneske. Jeg håber virkelig, hun har ret. Og at han har talt sandt, alle de gange, han har sagt, at han synes, thyroid lyder interessant. Nu får han mulighed for at følge sådan en patient ... Spørgsmålet er, hvordan han vil tage det, at hun allerede har taget for sig af min medicin Men det er jo tydeligt, at det har været godt for hende at slippe for alt det andet, så Lægen har jo også selv givet hende t3, da han ville give hende en CT-skanning, så han må jo faktisk have ment, hun kunne klare dette i ugevis. Så hvis hun skulle kunne klare rent t3 i nogle uger, hvorfor så ikke klare Erfa ?

Lidt nervøs er jeg nu alligevel. Står nogen til straf? Hvis nogen, skulle det vel være de af sygehusets personaler, der ikke har hjulpet hende med at få den medicin, hun har fået udleveringstilladelse til !
Men det er ikke sikkert, loven er indrettet efter det?

Nielsigne