Hej Delisa

Sidst min søn var i USA kom han hjem overvældet af en bestemt handelskæde "Vitamin World". Den har hundreder af kæmpe butikker over hele USA med kilometervis af hylder fyldt med kostttilskud i hver. Han sagde at det var en overvældende oplevelse af en Eldorado i megastørrelse han aldrig kunne forestille sig, hvis han ikke tilfældigvis var der selv. Hos "Vitamin World" kan man både handle on location (alene i staten New York 35 store's), eller over nettet.

Om de forhandler Healthy Origins ved jeg ikke (ser ikke sådan ud på netbutikken), men hvad IRL-stores har på hylderne er ikke til at vide. Der findes også rigtig mange produkter i eget brand "Vitamin World", men lige netop det plejer være i virkeligheden andres produkter indkøbt til eget brand.

Hvorom alt er og under alle omstændigheder andrager det ("Vitamin World") en slags seværdighed at besøge. Et kæmpe kosttilskud-marked, vi aldrig kommer til at opleve hos os (tror jeg). Håber du finder det du har brug for, uanset hvor du finder det.