Viser søkeresultater 1 til 10 av 110

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Så fik mor Erfa'en

Tak for dit svar, Rufus !

Jeg har givet det videre til min mor men jeg må følge op på det, for ellers bliver det nok væk for hende i vrimlen af tanker om alt dette.

Det går hele tiden fremad med hende; diverse 'symptomer på tarmkræft' lader til bare at fordufte

REDIGERT: Jeg må understrege, at jeg IKKE skriver dette for at anbefale nogen som helst at være afvisende over for undersøgelse ved hjælp af CT- skanning osv. Har man symptomer, gør man selvfølgelig klogt i at få undersøgt, hvad de kan skyldes. Hvor grænsen går for, hvad man vil være med til, er naturligvis et personligt anliggende.
    Min mor havde symptomer, der kunne tyde på tarmkræft men opfyldte samtidig ikke andre kriterier for det: Ikke uforventelig træt (havde jo vildt lavt t3, sov dårligt), ingen blødning, intet vægttab.
    Det var derfor mere sandsynligt, at hendes gener skyldtes hendes medicin.
    Jeg har haft samme symptomer /gener som hun men er sluppet af med dem takket være behandling med thyroid.
    Samtidig ville en CT-skanning være en stor belastning af min mors trætte krop og pga stråler og risiko for anafylaktisk chok udgøre en stor risiko for hende.
    Af disse grunde skiftede hun til thyroid. IKKE fordi man kan helbrede tarmkræft med thyroid ... Jeg tilføjer dette, eftersom forummets emner og diverse stikord er blevet nemmere at google - så kommer udenforstående forbi her, skulle de ikke gerne blive vildledt /føle sig vildledte !!
    Sist endret av Nielsigne; 12-09-10 kl 11:07 Begrunnelse: ALVORSFULD TILFØJELSE

Lignende tråder

1. Så fik jeg Erfa'en
    Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 77
    Siste melding: 19-10-13, 01:52
  2. Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
    Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 16
    Siste melding: 04-06-13, 18:11
  3. Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
    Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2