Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
12-09-10, 08:36 #20
Sv: Berg og dalbane..
Sist legen min fortalte meg noe sånt satt vi heldigvis ansikt til ansikt. Og da sa jeg - "og nå vil jeg fortelle deg hvordan jeg føler meg:"
Siden har jeg ikke hørt den frasen mer. Heldigvis. Men jeg tror faktisk det er viktig å formidle at man vil doseres opp til at hypo-symptomene forsvinner, Og at dersom blodprøvene er "fine" før den tid så vil man at symptomene og ft4 "skal telle mer" enn tsh iallfall.
En annen taktikk er å ta med seg en oversikt over prøvesvarene og peke "der følte jeg meg bra, og der følte jeg meg bra i følge mine notater. Det tolker jeg som at kroppen min for tiden (man må være åpen for at ting endrer seg) for tiden trives med ft4 minimum i dette området."
Spe gjerne på med skyts fra denne tråden
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=8727Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte. Ikke noe poeng å sette igang behandling?
Av Moxa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 17-04-10, 12:52 -
Kvinnedagen og behandling av lavt stoffskifte
Av Ruth Roland i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 5Siste melding: 23-03-10, 19:01 -
Østrogen, progesteron & behandling av lavt stoffskifte
Av Flower i forumet ProgesteronSvar: 9Siste melding: 20-12-09, 14:18 -
IVF-behandling og lavt stoffskifte. Erfaringer?
Av Hilma i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 23-10-09, 16:31

Svar med sitat
Bokmerker