Sitat Opprinnelig skrevet av Buskhult Vis post
Men mht til Termo Power føler jeg mig ind i mellem lidt ”narkomanagtig”, når jeg står der og doserer pulver over køkkenvasken!! På sigt vil det nok være en ide, at få fat i noget rent T3 - det er vist almindelig behandling for patienter i fx USA - men altså ikke i DK. Jeg har endnu ikke fundet ud af, hvilket T3 produkt, jeg kunne komme i nærheden af at anskaffe (helseprodukt, måske)?? Ellers kunne jeg jo forsøge mig med at få min læge med på den såkaldte kombinationsbehandling. Og jeg vil bestemt prøve guggul, som du skriver om.
Tak for svar "Narkomanagtig"? Så er det vist noget af verdens mindste "fix" man kan komme i nærheden af. Du kan overveje et eksperiment med S.A.N. T3. Jeg ved at den sælges i Danmark, men jeg kan ikke huske hvor...

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Hvad angår Guggulsteroner har man fremstillet et præparat med navn som netop fremhæver guggulsteronernes T3-omdannelses-fremmende egenskaber. Præparat hedder kort og godt... T3 og selvfølgelig markedsføres det først og fremmest til sportsfolk og bodybuildere. T3 fra S.A.N. indeholder ikke andet end 99% af koncentrerede guggulsteroner og skulle (efter sigende) kunne øge omdannelsen af T4 til T3 uden at undertrykke kroppens eget "T3-maskineri". At dømme efter efterspørgsel er det et hit, så et eller andet sted lever det nok op til folks forventninger.