Viser søkeresultater 1 til 10 av 249
Hybrid View
-
25-10-08, 20:39 #1
Re: Liotyronin - dosering
Hej Gitte,
Jeg ved ikke, om jeg kan stole på tallene i forhold til velbefindende. Nu har jeg ikke fået foretaget en blodprøve fornylig, men både mine T4 og T3 tal er faldet i de foregående prøver, selvom jeg har fået det bedre, så jeg er lidt forvirret omkring tal nu. Det kan være at kroppen lige skal vende sig til en kombinationsbehandling. Mine overdoseringssymptomer dengang var smerter i hænder og fødder, voldsom hovedpine og en rastløshed, så jeg ikke kunne sidde stille, men vandrede op og ned af gulvet. Jeg følte, at jeg kunne rive mig selv i småstykker, men det var hurtigt overstået, for jeg satte dosen ned med det samme. Jeg synes, at det svære er, at overdoserings- og underdoseringssymptomer ligner hinanden. Min næste blodprøve er først i december.
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Medicinalindustrien har hjernevasket lægerne
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 19-11-09, 12:32 -
Svingende tal igennem årene (langt)
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-03-07, 11:01 -
Det er lett å… behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 4Siste melding: 20-06-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker