Viser søkeresultater 1 til 10 av 249
Threaded View
-
12-09-08, 18:21 #11
Re: Lavt T3 -rigtig dårlig. Lav Cortisol
Hvis de forbrændes hurtigt? Jeps! Det er alfa og omega, at du holder dit insulin i ro og at det ikke trigger interaktionen mellem de øvrige hormoner.
Opprinnelig skrevet av gitteh
Du har ikke anden udvej, hvis du skal igennem det.... Af en eller anden mystisk grund, tror de fleste at hypotyreose ikke stiller andre krav til kost end da man var rask. Man er IKKE rask og det kræver ÆNDRINGER, der passer til at skulle kompensere OP på det, sygdommen "koster" i kroppen.
Hmm.. Hvor er proteiner og fedtstoffer? Fibre? Hvis det er fra groft brød... ja, så er det ikke godt nok. Undersøg evt. glutenfrit bagværk på nettet og her ved søgning. Jeg anbefaler ikke at købe gluttenfrit i (danske) butikker. Smager ad helvede til og koster en bondegård.
Det er sørme meget enkelt:
Hvis en hest med et perfekt helbred, vægt og kondition - skal trække en hestevogn eller to - går det helt fint.
Hvis man spænder samme sunde hest til en 30 tons lastvogn - dratter den (hesten) om og kan ikke trække.
Når den bliver fri for lastvognen igen - er den fortsat i topform og nu kan den igen arbejde, blot med det RETTE læs. ;)
Jeg er nødt til at daffe for denne gang. Pøj, pøj og endnu en gang - en god weekend til alle
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Medicinalindustrien har hjernevasket lægerne
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 19-11-09, 12:32 -
Svingende tal igennem årene (langt)
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-03-07, 11:01 -
Det er lett å… behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 4Siste melding: 20-06-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker