Hej Anisa og n'Finn

Tak for utroligt fyldesgørende svar! Pyh det er lige før man skal være den lille bio-kemiker.
Jo - det lyder jo nemt nok - og jeg skal gerne prøve. Du siger mit kolesterol-tal er lavt, jeg synes ellers at jeg har læst at bare det ikke kommer over 5 så er det fint?
Den diæt du anbefaler udelukker den alle former for melsorter?
Det lyder næsten som om at du er diætist ell. lignenede Anisa, du er ihvertfald grundigt inde i tingene.
Jeg må se om jeg orker at gå igang. Men det kommer lidt af sig selv p.t. - sukkertrang og kaffetrang har jeg slet ikke - p.g.a. kvalme - og synes ellers at jeg spiser meget fornuftigt - fibre, grønt, meget vand osv.
Men noget skal der gøres - så.....
Hvorfor siger du at jeg skal spise mere salt? Ã…rsagen til mit lave natrium sagde lægen kunne skyldes at jeg drak for meget vand - og havde haft diarre.
Jeg tager dagligt en stærk c-vitamin og har gjort det i et halvt år (gud ved hvordan jeg havde haft det hvis jeg ikke gjorde det). Tager også B6-vitaminer og fiskeolie 2 gange dagligt.
Ja kroppen er et mysterium-
Men igen - vil en Synachtentest ikke "blåstemple" binyrernes funktion? Ja jeg prøver bare at forstå det hele. ;o)
Tak for hjælpen igen - igen

Mange hilsner
Gitte