Hej

Jeg håber nogen kan hjælpe.
I august fik jeg sat min dosis Eltroxin (=Levaxin) op fra 700 mikrogram til 900 mikrogram ugentligt, dvs. 3 dage med 100 mikrogram og 4 dage med 150 mikrogram.
Jeg fik sat dosis op fordi min TSH pludselig var steget til 2,41 (0,1-4,00) fra 0,025 i juni måned. (Jeg havde lige haft en maveinfektion da TSH blev målt til at være høj, jeg gætter selv på at det kan være årsagen.)
Det gik fint i starten, men de sidste 3 uger har været forfærdelige! Udkørt, træt, glemsom, hjertebanken, "brain-fog", kvalme, influenza-agtig følelse, snurrende fingre om natten osv. osv.
Jeg gik derfor til lægen, da jeg havde mistanke om at jeg var overdoseret. MEN som flere gange før, hvor jeg har følt mig sløj, er mine blodprøver "fuldstændigt normale" ifølge lægen.
Er der nogen der kan se om der kan være noget galt? TSH er 0,587, T3 1,70 (1,10-2,50) og T4 90 (60-140)
Lægen mener at mine tal er nydelige, at jeg ikke skal sænke dosis og at mine symptomer må skyldes stress! (ja det har bare gjort mig mere fortvivlet!).
Jeg har fået tjekket jern, ferritin, b12 og andre ting, og disse er ok nu.
Jeg tænker på om jeg kan have øget dosis for hurtigt? Dvs. fra 700 til 900 om ugen? Er det for voldsomt at gå frem?
Kan det godt passe at jeg først begynder at føle mig rigtig elendig nu, selvom det var midt i August jeg øgede dosis?
Jeg håber nogen kan hjælpe - jeg er så udkørt at jeg intet orker...
Måske andre har haft lignende erfaringer?
Mange hilsner
Gitte