Hej Gitte

Jeg forstår ikke helt det med dit lave puls og den lave temperatur. Det kan jeg selv opleve i perioder, selv om jeg brugte 100 mcg Eltroxin om dagen og mit indtryk var, at i disse perioder var jeg underdoseret.

Hvad hovedpinen angår - havde jeg aldrig nogensinde oplevet skyggen af hovedpine indtil ca. 1,5 år efter operationen, når jeg så fik mit første migræneanfald og var blevet migræniker lige siden. Om det har en forbindelse med stofskiftet kan jeg ikke sige, men læste om flere lignende tilfælde i tidens løb. På "migrænedage" vågner jeg altid med masser af vand i kroppen og brain-fog samt ulmende ømhed i en side af hovedet. På disse dage er også min temperatur meget lavere end ellers og mit puls/blodtryk skraber bunden.

Hvis jeg indtager Imigran Sprint tidligt nok - stiger min puls og blodtryk igen samt vandet drives ud af kroppen når pillerne begynder at virke. Jeg har også bemærket at siden jeg begyndte at indtage B-12 som sugetabletter - havde jeg kun oplevet et migræneanfald mod i hvert fald èt om ugen før.

Håber andre kan bidrage med noget bedre.... God bedring trods alt