Viser søkeresultater 1 til 10 av 249
Threaded View
-
03-04-07, 16:43 #11
Lavt ferritin - nye blodprøvesvar
Hej
Jeg har netop fået kopi af de seneste blodprøver og kan se at ferritin er faldet. Ligger nu kun på 8 (10-120) og Transferrin 43 (24-41), Hemoglobin 7,7 (7,4-9,6)og Jern 12 (11-31).
Ja det er jo ret lavt og jeg er begyndt på jernpiller. Min læge anbefalede mig jernpiller, selvom Transferrin er højt, der er vel ikke andet at gøre?
Det lyder interessant det med kobberindholdet, hvordan finder man ud af værdierne for kobber? hvad hedder det i blodprøverne?
Jeg har mange symptomer og tænker nu på om det mon egentlig altid har skyldtes det lave ferritin - eller om det skyldes stofskiftet? Men som jeg læser det her, kan tingene følges ad - altså lavt stofskifte medfører som regel også lavt jernindhold? Eller?
Er der andre der har samme problem? og hvis ja, hvor hurtigt hjælper det at få jernpiller?
Mange venlige hilsner
Gitte
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Medicinalindustrien har hjernevasket lægerne
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 19-11-09, 12:32 -
Svingende tal igennem årene (langt)
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-03-07, 11:01 -
Det er lett å… behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 4Siste melding: 20-06-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker