Viser søkeresultater 1 til 10 av 249
Threaded View
-
24-03-07, 10:03 #11
Lavt ferritin
Hej
Hvad betyder det hvis man har lavt ferritin?
Jeg er lidt overrasket, da jeg ellers havde fået at vide at min blodprocent var normal (8,1), men nu har jeg fået målt ferritin og den er nede på 12! (normalværdi >15).
Er der nogen der ved noget om det? Kan det hænge sammen stofskiftet?
Jeg skal først til lægen i april, men var det mon en god idé at begynde at spise jernpiller nu?
Måske det lave ferritin kan være grunden til den massive træthed og hjertebanken?
Jeg synes jeg har bemærket at min hjertebank er værst om eftermiddagen når det er ved at være et døgn siden sidste Eltroxin-pille, måske det er når kroppen er ved at trænge til mere?
Ja når bare det ikke er skadeligt med den hjertebanken...
Til Anne Ma : ja det går meget bedre med kvalmen, faktisk har jeg haft lyst til kaffe og det er rigtigt længe siden jeg har haft det.
Jeg synes dog stadig at jeg har noget kvalme om formiddagen, men generelt har jeg fået de bedre. Jeg føler mig heller ikke så sløj/syg - og jeg håber virkeligt at det fortsætter. Jeg håber jo ikke at det lige pludselig går tilbage igen, men ved dog godt at det vist kan gå op og ned her i indkøringsfasen.
Mit største problem lige p.t. er om jeg tør melde mig rask. Min chef siger at han først vil se mig når jeg er helt rask, og som jeg har det ligenu føler jeg mig klar, men jeg ved jo ikke hvordan det ser ud om nogle uger.
Tusind tak for jeres tilbagemeldinger....
Hej fra Gitte
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Medicinalindustrien har hjernevasket lægerne
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 19-11-09, 12:32 -
Svingende tal igennem årene (langt)
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-03-07, 11:01 -
Det er lett å… behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 4Siste melding: 20-06-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker