Viser søkeresultater 1 til 10 av 249
Threaded View
-
11-03-07, 17:45 #11
Re: Hej Ninus
Hej Gitte,
Opprinnelig skrevet av gitteh
Se mit svar til Nora om ALCAT testen.
Mit råd til dig er at tage imod alle de tests, som du får via det offentlige sygehussystem. Når du ikke kan komme længere der, så kan du forsøge alternative tests som f.eks. ALCAT. Testen er dyr, men den hjalp mig og min familie.
Kender du til endomitrioseforeningen i Danmark? http://www.endo.dk/. Der kan du også finde råd og vejledning om kost og kosttilskud, der hjælper på endomitriose. Foreningen ligger i nærheden af hvor du bor og har vist også møder i området.
Det er også lidt grænseoverskridende for mig at tale i telefon sammen, men jeg synes, at det er vigtigt at holde sammen og støtte hinanden. Bare det at vide, at man ikke er alene om det
Jeg har lavet en A4 side oversigt over mine symptomer, som jeg kan sende til dig pr. mail, hvis du har lyst til at give din mail-adresse via PM private message. Vi kan evt. maile sammen, før vi evt. forsøger at ringe sammen. :idea:
Det kan være svært at holde humøret oppe med en så lang sygemelding, og jeg ønsker dig alt godt og held og lykke med behandling, kost, kosttilskud m.m.
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Medicinalindustrien har hjernevasket lægerne
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 19-11-09, 12:32 -
Svingende tal igennem årene (langt)
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-03-07, 11:01 -
Det er lett å behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 4Siste melding: 20-06-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker