Viser søkeresultater 1 til 10 av 249
Threaded View
-
07-02-07, 16:58 #11
Re: TAK
jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad dette "ikke noget alvorligt" er i så fald? Han bekræfter indirekte, at du fejler noget.... bare ikke noget alvorligt. Hvad er det så han mener at du fejler?
Opprinnelig skrevet av gitteh
Hvis det ikke er noget "alvorligt" - hvad er det han har brugt hele 3 år på?
Jamen så er han måske ikke så dygtig alligevel, siden han skal bruge hele 3 år på at konstatere noget, der ikke er "alvorligt"! Det hænger ikke sammen - Gitte. Det hænger overhovedet ikke sammen!
Måske lader du ham slippe for nemt....? Måske trænger du til at skifte læge? Det er forhåbentligt ikke Leif Sestoft, vel? Men der er så mange af hans slags, at man skulle tro, at han er blevet klonet, dette gudernes velsignelse til de syge!• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Medicinalindustrien har hjernevasket lægerne
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 19-11-09, 12:32 -
Svingende tal igennem årene (langt)
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-03-07, 11:01 -
Det er lett å… behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 4Siste melding: 20-06-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker