Nei - økningen fra 72 til 80-83 tok lenger tid. (1-2 måneder kanskje? Jeg fulgte ikke helt med dette.) Men jeg vet bestemt jeg hadde den høye pulsen og kortpustetheten ved anstrengelse iallfall de siste par ukene. Da også uten at jeg kjente noen andre(?) sykdomstegn.
Fallet tilbake til 73 kom på 1-2 dager... Disse dagene hvor jeg snur levaxin fra morgendose til kveldsdose.

Jeg tok 50µg i går morges, så 12,5 µg kl 16(var da litt sliten) og 50µg kl 22..
I dag har jeg tatt 12,5 til morgenen og skal ta resten (100µg) til kvelds og fra og med i morgen tar jeg hele dosen på kvelden. Så akkurat nå har jeg litt etterslep på dosen og på grunn av denne forskyvingen får jeg nok også dårligere opptak (pga måltider og kosttilskudd og sånt) så dermed trodde jeg at reduksjonen kanskje hang sammen. Men logisk sett er det for kort tid og for liten endring til at det har sammenheng.

Jeg har følt meg frisk de siste 2-3 ukene iallfall. (Hadde en omgang med bihulebetennelse i starten av august.) Så jeg håper/tror ikke det har noe med sykdom å gjøre. Velvel. Jeg får vel sørge for nytt batteri til pulsbeltet og følge det opp en stund. Den pulsøkningen skal jeg se på når jeg får nytt batteri. (Jeg har ikke målt det jeg beskriver med det dårlige batteriet, altså! Jeg har sett på klokka og telt, og telt flere ganger for å være sikker.)