Viser søkeresultater 1 til 10 av 110
Tråd: Så fik mor Erfa'en
Threaded View
-
09-09-10, 09:08 #19
Sv: Så fik mor Erfa'en
Hej folkens

Tusind tak for jeres tips. Jeg tror ikke, min mors kortisolniveau er tjekket, men det vil da være klogt, kan jeg jo se her
så det vil jeg gå videre med.
Hvilke symptomer havde din bekendte, Rufus? Meget interessant.
Min mor har jo Hashimoto, og den slipper hun jo ikke af med ... Men man burde kunne forvente en ordentlig behandling !
Er også en god idé. Men min mor har faktisk fået tilladelse til at få en anden slags t4-medicin uden ditten og datten som hun ikke kan tåle. Hun har fået en kopi af tilladelsen tilsendt fra Lægemiddelstyrelsen, men originalen har sygehuset - de kan bare ikke finde den i deres rod
Recept har hun ikke endnu. Den skulle komme direkte til apoteket, men her fatter man ikke en brik og har ikke engang hørt om Eltroxin-skandalen i Danmark
Ringe faglighed og stort rod. Så indtil videre får hun Erfa ... ikke egnet som overgangsmedicin (hvad kunne vel heller være egnet til det?) men Erfa giver alligevel megen ro i kroppen og en følelse af, at det nok skal gå.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40

Svar med sitat

Bokmerker