Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
07-09-10, 21:34 #5
Sv: Guggul og efedrin stimulerer omdannelsen af T4 til T3
Hej Buskhult

Nej, Therma Power har jeg ingen erfaring med, men måske hænger det sammen med at for mange år tilbage har jeg håbet på at det svenske Lepigen (ikke Letigen) kunne erstatte den næsespray, man ikke længere kunne købe. Om det evt. var "forkert" ephedra-urt i eller måske slet ikke, er ikke til at sige. Men Lepigen holdt altså ikke hvad den har lovet.
Du må meget gerne poste lidt mere om hvordan Therma Power evt. forbedrer din livskvalitet. Jeg er ikke i tvivl om, at efedrin ville være meget effektiv og livsgenoprettende for os med hypothyreose. Hvor de "normale" oplever en rus og eufori, for mennesker med hypothyreose sker blot det, at de får det "som før" dvs. før de blev syge, selv om de fleste, efterhånden som årene går - faktisk ikke længere husker hvordan det var at være normal-energisk, normal-tænkende og normal-følende.
Hvad angår Guggulsteroner har man fremstillet et præparat med navn som netop fremhæver guggulsteronernes T3-omdannelses-fremmende egenskaber. Præparat hedder kort og godt... T3 og selvfølgelig markedsføres det først og fremmest til sportsfolk og bodybuildere. T3 fra S.A.N. indeholder ikke andet end 99% af koncentrerede guggulsteroner og skulle (efter sigende) kunne øge omdannelsen af T4 til T3 uden at undertrykke kroppens eget "T3-maskineri". At dømme efter efterspørgsel er det et hit, så et eller andet sted lever det nok op til folks forventninger.
Sorry Buskhult
jeg ville ellers skrive en hel del mere da emnet er nyttigt og relevant, men det er sent og jeg er snart ved at dratte ned fra stolen, hvis jeg bliver ved med at sidde her. Kan du have en god nat?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker