Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Sånn hadde jeg det før jeg kom opp i høy nok dose med levaxin. Vindeltrappa i strekkmetall på veien til bilen fra jobb gjorde meg sjøsyk...

Det var ett av de siste symptomene som forsvant. Jeg vet ikke om det var binyrene som ikke hang med doseøkningen eller om det var et hypo-symptom for meg dog.
Har nettopp gått en tur i skogen, kun en halvtime. Det var slitsomt hele veien men føles forsåvidt godt etterpå. Vet ikke om det er hypo-symptom eller binyrer jeg heller, kanskje en kombinasjon, men blodverdiene viser jo hypo nå da. Godt å høre at det forsvant med doseøkning for din del, Smgj Forhåpentligvis er det det som skal til her og. Er ikke så "dreven" i å ha lavt stoffskifte, kjenne etter symptomer, vite hva som er hva osv, så jeg aner jo ikke, annet enn at jeg er trøtt og sliten om dagen...zzzzz...

Hva er det deres ft4 ligger på sånn ca for at dere føler dere bra? Føler jeg gjentar meg selv veldig her men min var på 8 for noen uker siden. Jeg planlegger å gå 100% over til erfa. Bør ft4 ligge rundt 16?