Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Hybrid View
-
07-09-10, 11:24 #1
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Jeg mener ikke det var bivirkninger av tabletten i vanlig forstand. Altså at jeg ikke tålte noen av innholdsstoffene. Jeg vet ikke om noe jeg ikke tåler og er, som grisen, en alteter.
Men bivirkninger mener jeg godt man kan snakke om hvis tablettens aktive inholdsstoffer ikke gjør alt det det skal gjøre.
I mange tilfeller har en tablett en oppgave og utilstrekkelig virkning går bare ut over graden av denne oppgave.
Så kan virkestoffet smitte over på andre utilsiktede oppgaver, og dette er vel hva man kaller bi-virkninger.
Noen ganger er det nettopp bivirkningene man er ute etter.......
Hormoner virker ikke hvis det ikke finnes en reseptor for dem. Derfor forklarer behandlermiljøet det slik at de ikke har bivirkninger. Bare hvis man får for mye........
At man også får bivirkninger av for lite, er man ikke like opptatt av å passe på !
Stoffskiftehormoner har svært mange oppgaver i kroppen, og da kan svært mange slike utilstrekkeligheter oppstå.
Og da kan det lett oppleves som bivirkninger - iallfall av dem som har skoen på.....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker