Viser søkeresultater 201 til 210 av 415
-
06-09-10, 20:35 #201
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Ja, ridning er god trening

Ønsker deg også en fin kveld Nielsigne,og her kommer en klem til deg også
-
06-09-10, 20:38 #202
Tak! Og i lige måde
-
06-09-10, 20:40 #203
Ja, du er tydeligvis i relativt god form, Jeanette
Og lurt av deg å bare gå tur når kroppen føles grei.
Trening er bra så lenge det ikke er for hardt.
Mitt problem er at nesten all anstrengelse (og da mener jeg relativt lett anstrengelse) gjør meg svimmel. Det oppleves tydeligvis som stress for binyrene mine. Var også ivrig på å trene før, men det er fem år siden nå. Men jeg har nettopp begynt på yoga (kom akkurat hjem fra 3. time). Det går faktisk ganske bra. Bedre enn jeg fryktet. Det er nybegynnerkurs - rolige greier. Begynner å få dreis på "solhilsenen" nå. Det deiligste er meditasjonsdelen, det merker jeg gjør godt. Holder nesten på å sovne hver gang.
Valgte kurs på bakgrunn av at det bare er en ti minutters gange hjemmefra. Slipper for mye stress. Kjempeflink instruktør gjør at alt virker "lett".
Så har jeg bestilt boka som blant andre Vigdis snakker varmt om, så kan jeg praktisere litt avspenning hjemme (cd medfølger). https://www.stofskifteforum.dk/showt...ghlight=kroese
Nei, på tide å legge seg! God natt
-
07-09-10, 10:02 #204
-
07-09-10, 10:07 #205
Sånn hadde jeg det før jeg kom opp i høy nok dose med levaxin. Vindeltrappa i strekkmetall på veien til bilen fra jobb gjorde meg sjøsyk...

Det var ett av de siste symptomene som forsvant. Jeg vet ikke om det var binyrene som ikke hang med doseøkningen eller om det var et hypo-symptom for meg dog.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
07-09-10, 10:56 #206
Fikk høyderskrekk av å gå på Levaxin jeg da. Ble på en måte svimmel. Klarte feks. ikke kjøre go-art på grunn av de krappe svingene.
Det forsvant da jeg kom på Armour, og har ikke vist seg siden.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
07-09-10, 10:59 #207
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
07-09-10, 11:24 #208
Jeg mener ikke det var bivirkninger av tabletten i vanlig forstand. Altså at jeg ikke tålte noen av innholdsstoffene. Jeg vet ikke om noe jeg ikke tåler og er, som grisen, en alteter.
Men bivirkninger mener jeg godt man kan snakke om hvis tablettens aktive inholdsstoffer ikke gjør alt det det skal gjøre.
I mange tilfeller har en tablett en oppgave og utilstrekkelig virkning går bare ut over graden av denne oppgave.
Så kan virkestoffet smitte over på andre utilsiktede oppgaver, og dette er vel hva man kaller bi-virkninger.
Noen ganger er det nettopp bivirkningene man er ute etter.......
Hormoner virker ikke hvis det ikke finnes en reseptor for dem. Derfor forklarer behandlermiljøet det slik at de ikke har bivirkninger. Bare hvis man får for mye........
At man også får bivirkninger av for lite, er man ikke like opptatt av å passe på !
Stoffskiftehormoner har svært mange oppgaver i kroppen, og da kan svært mange slike utilstrekkeligheter oppstå.
Og da kan det lett oppleves som bivirkninger - iallfall av dem som har skoen på.....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
07-09-10, 12:48 #209
Har nettopp gått en tur i skogen, kun en halvtime. Det var slitsomt hele veien men føles forsåvidt godt etterpå. Vet ikke om det er hypo-symptom eller binyrer jeg heller, kanskje en kombinasjon, men blodverdiene viser jo hypo nå da. Godt å høre at det forsvant med doseøkning for din del, Smgj
Forhåpentligvis er det det som skal til her og. Er ikke så "dreven" i å ha lavt stoffskifte, kjenne etter symptomer, vite hva som er hva osv, så jeg aner jo ikke, annet enn at jeg er trøtt og sliten om dagen...zzzzz...
Hva er det deres ft4 ligger på sånn ca for at dere føler dere bra? Føler jeg gjentar meg selv veldig her men min var på 8 for noen uker siden. Jeg planlegger å gå 100% over til erfa. Bør ft4 ligge rundt 16?
-
07-09-10, 12:57 #210
Jeg bruker vel og merke kun levaxin ennå. Og med den ser det ut for at jeg har finformen når ft4 er på 15-tallet og oppover. Var ved siste måling på 17 og føler meg egentlig BRA på den. (Og ft3 på over 5).
Svimmelheten hadde jeg på ft4 rundt 13-14... Men da hadde jeg også lavere ft3. I underkant av 5.
Men... Jeg har antakelig GOD omdanning. Har man dårlig omdanning vil det antakelig være nødvendig med høyere ft4 enn det jeg trives på.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08
Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker