Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Hybrid View
-
06-09-10, 20:20 #1
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Helt enig med at opplegget Wilson har er et mas ja..
Men jeg tar mye c og e vitaminer og mineraler da, så noe tar jeg jo med meg. Og ja, en får økt respekt når en går på en smell hvis en tar seg ut for mye.. Godt å høre at du har hatt en allright dag i dag!!
Var på et kjøpesenter i dag, og ble helt uttafor i hodet... Var fryktelig ekkelt, men etterhvert tok jeg de siste 30mg thyroid for dagen, og da klarnet ting opp..
Det virker nesten som om jeg er mere sårbar ovenfor å gå å fokusere lenge, hadde med dattera mi, og måtte følge med henne hele tiden. Har gått samme turen som vanlig nå, og er ikke sliten eller har brainfog, driver faktisk å rydder litt.. Og ettersom jeg er mere sårbar for å fokusere, heller jeg jo mer og mer mot en doseøkning om noen få uker...
Sitter å drømmer om å starte opp med ridning igjen jeg, hadde virkelig vært rekreasjonog tatt seg en lang ridetur i det fine høstværet.
Ønsker deg en fin kveld Berit! Klem til deg!
-
06-09-10, 20:27 #2
Ja, du må da have været i virkelig god form ! Det er nok sandt, som Berit siger, at så har du vel en god grundform. Men det er vel svært at finde ud af, hvor meget man kan og ikke kan, kan jeg forestille mig.
Men ridning, som du nævner, ja, det kunne virkelig være en god måde at komme ud på - frisk luft, god træning for ryggen og så alligevel afslappende
-
06-09-10, 20:35 #3
Ja, ridning er god trening

Ønsker deg også en fin kveld Nielsigne,og her kommer en klem til deg også
-
06-09-10, 20:38 #4
Tak! Og i lige måde
-
06-09-10, 20:40 #5
Ja, du er tydeligvis i relativt god form, Jeanette
Og lurt av deg å bare gå tur når kroppen føles grei.
Trening er bra så lenge det ikke er for hardt.
Mitt problem er at nesten all anstrengelse (og da mener jeg relativt lett anstrengelse) gjør meg svimmel. Det oppleves tydeligvis som stress for binyrene mine. Var også ivrig på å trene før, men det er fem år siden nå. Men jeg har nettopp begynt på yoga (kom akkurat hjem fra 3. time). Det går faktisk ganske bra. Bedre enn jeg fryktet. Det er nybegynnerkurs - rolige greier. Begynner å få dreis på "solhilsenen" nå. Det deiligste er meditasjonsdelen, det merker jeg gjør godt. Holder nesten på å sovne hver gang.
Valgte kurs på bakgrunn av at det bare er en ti minutters gange hjemmefra. Slipper for mye stress. Kjempeflink instruktør gjør at alt virker "lett".
Så har jeg bestilt boka som blant andre Vigdis snakker varmt om, så kan jeg praktisere litt avspenning hjemme (cd medfølger). https://www.stofskifteforum.dk/showt...ghlight=kroese
Nei, på tide å legge seg! God natt
-
07-09-10, 10:02 #6
-
07-09-10, 10:07 #7
Sånn hadde jeg det før jeg kom opp i høy nok dose med levaxin. Vindeltrappa i strekkmetall på veien til bilen fra jobb gjorde meg sjøsyk...

Det var ett av de siste symptomene som forsvant. Jeg vet ikke om det var binyrene som ikke hang med doseøkningen eller om det var et hypo-symptom for meg dog.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
07-09-10, 10:56 #8
Fikk høyderskrekk av å gå på Levaxin jeg da. Ble på en måte svimmel. Klarte feks. ikke kjøre go-art på grunn av de krappe svingene.
Det forsvant da jeg kom på Armour, og har ikke vist seg siden.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
07-09-10, 10:59 #9
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
07-09-10, 11:24 #10
Jeg mener ikke det var bivirkninger av tabletten i vanlig forstand. Altså at jeg ikke tålte noen av innholdsstoffene. Jeg vet ikke om noe jeg ikke tåler og er, som grisen, en alteter.
Men bivirkninger mener jeg godt man kan snakke om hvis tablettens aktive inholdsstoffer ikke gjør alt det det skal gjøre.
I mange tilfeller har en tablett en oppgave og utilstrekkelig virkning går bare ut over graden av denne oppgave.
Så kan virkestoffet smitte over på andre utilsiktede oppgaver, og dette er vel hva man kaller bi-virkninger.
Noen ganger er det nettopp bivirkningene man er ute etter.......
Hormoner virker ikke hvis det ikke finnes en reseptor for dem. Derfor forklarer behandlermiljøet det slik at de ikke har bivirkninger. Bare hvis man får for mye........
At man også får bivirkninger av for lite, er man ikke like opptatt av å passe på !
Stoffskiftehormoner har svært mange oppgaver i kroppen, og da kan svært mange slike utilstrekkeligheter oppstå.
Og da kan det lett oppleves som bivirkninger - iallfall av dem som har skoen på.....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker