Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Threaded View
-
06-09-10, 19:36 #29
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Kan ikke erindre at Lam har sagt noe spesielt mht trening og binyretretthet annet enn det vanlige, dvs at litt er bra men at for mye er "farlig". Hva som er passe, er jo helt individuelt. Høres ut som du har vært veldig godt trent fra før og derfor har en solid grunnform, som gjør at du anser en 3-4 km tur for lite. Er for øvrig enig at man blir sur og rastløs av å gå inne en hel dag!

Jeg har imidlertid vært ekstremt passiv i det siste. Fikk skrekken mot for mye turgåing da jeg ble helt gåen i to dager etter å ha gått tur med barna i dobbelvogn for noen uker siden. Så da tenkte jeg at jeg virkelig var ute å kjøre og at jeg ikke tålte noen ting. Men så har det jo vist seg at stoffskiftet var blitt lavt igjen, så noe må jo skyldes det. Jeg er utrolig spent på hvordan det nå vil bli som jeg går på full dose hc og skal opp i erfa dose. I dag har jeg hatt første ganske gode dag på lenge. Fra nå av skal i alle fall jeg være nøye med å følge opp med jevnlige blodprøver for å unngå at jeg daler ned igjen!
Enig i at Dr Wilson kunne ha spandert noen sider på problemstillingen justering av stoffskifte og binyretretthet. Rådene hans er jo for de som er optimalt dosert eller ikke har stoffskifteproblemer. Har nå blitt litt mer moderat i forhold til opplegget hans. Holder meg til hovedreglene- orker ikke maset med alle detaljene- merket jo ikke effekt heller, når det overordnede problem er at stoffskiftet er for lavt.
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker