Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Hei
Threaded View
-
05-09-10, 14:00 #11
Sv: Hei
Det synes jeg, du bør gøre alligevel - tro på mig.
Selv om jeg ikke ved, hvad du har oplevet i teenageårene, ved jeg, at teenageårene er det rene helvede for mange, men næsten alle tror at de er de eneste med slike problemer. I teenageårene udvikler hjernen sig med raketfart og mange forbigående biokemiske fejl sker for alle. Ikke at befinde sig iblandt tolerante mennesker, ikke mindst forældre og familierne, kan gøre ondet meget værre, end den behøvede blive.
Desuden kan du jo ikke have en pejling på, hvor tidligt i virkeligheden dit høje stofskifte har manifesteret sig snigende og udenfor din egen bevidsthed om det.... vel? Jeg tør derfor forny mit forslag til dig og opfordre dig til at tage det "fysiske" først, fordi under alle omstændigheder, vil enhver "psykisk" behandling kun vinde ved at dit stoffskifte bliver bedre, mens det modsatte (det "psykiske" først eller samtidigt) risikerer blot at påføre dig flere nederlag, du så absolut ikke har brug for at opleve flere af!
Desuden render psykologerne ingen steder og du når det nok, når og hvis.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat
Bokmerker