Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Hei
Threaded View
-
05-09-10, 13:48 #11
Sv: Hei
I tillegg til det Berit sa, kan det være lurt å sjekke mineraler og vitaminer, alle sammen, om legen aksepterer det. Mange går rundt med lav jern, lav B-12, lav D3 og altfor lav magnesium, sink og selen. Det at en elelr flere av disse er lave kan også gjøre formen din verre. Be om utskrifter av blodprøver, samle dem i en perm. Og forsøk å se etterhvert som tiden går hvor du har det bra. Selv om for eksempel B-12 er innenfor referanseverdiene, kan det hende at du trenger å ha den høyere opp.
Og du kan be sykehuset om å få en epikrise fra operasjonen. Og legekontoret har blodprøver tatt av deg over lengre tid. mange trenger en høy FT4 og FT3 før de har det bra. Kanskje legen din tror at du har det fint med en FT4 på 12 for eksempel? Mens du i virkeligheten trenger å komme høyere opp. Jeg slet mye med psyken tidligere. da var jeg underdosert. Jeg har det ikke slik nå lengre! Selvsagt kan vi ha både psykiske problemer og lavt stoffskifte. Men for mange er det snakk om å bli rikitg dosert med den medisinen du fungerer best på.
Lykke til!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Svar med sitat
Bokmerker