Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Hybrid View
-
24-03-10, 21:14 #1
Sv: Er gravid - hva nå?
Tillykke

Fantastisk, at kost kan gøre så stor en forskel. Jeg har læst om det, meeen det er jo meget nemt at påstå et eller andet ... Evt. for at tjene penge. Og profeterne står jo i kø!
Men det er bare godt. Held og lykke med det !
-
24-03-10, 21:32 #2
Jamen Nielsigne
Det er bare at søge på PCOS, insulinresistens og hypoglykæmi - alle i forbindelse med stofskifte og/eller fertilitet, og du vil finde at det har været kendt og brugt længe før "eksperterne" skrev deres bøger. Symptomerne på både lavt og højt stofskifte kan enten hindres i at blive værre eller bedres med den rette kost, bare det ikke er vores Hellige 8 Kostråd.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
24-03-10, 21:49 #3
Lavkarbo er helt klart tingen...og kuren for mange av de velstandsykdommene vi har i dag. Fantastisk kosthold. Nå må jeg bare utøke litt på karbohyratene så håper jeg denne graviditeten blir lett
Lignende tråder
-
Var hos legen igjen i dag med de vonde øynene mine.
Av Oslofia i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 15-03-10, 21:25 -
vondt i hodet og øynene.noen som vet hvorfor?
Av rikke i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 3Siste melding: 06-02-07, 23:01 -
Vondt i øynene
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 5Siste melding: 05-07-06, 23:10 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19

Svar med sitat

Bokmerker