Takk for svarene søte dere

Det kjennes helt vilt ut å bli gravid, spesielt å finne dette ut et par uker etter den andre beskjeden om stoffskifte. Er bare litt over 4 uker på vei, så mye kan såklart hende. Klarer ikke helt å slippe jubelen løs, slik som jeg gjorde sist gang jeg var gravid, som ble en nydelig og frisk unge. Da var det ingenting som feilte meg, men alikevel var tankene der under hele svangerskapet om at noe kunne gå galt. Nå er det virkelig mye som kan skje, og det gjør meg vettskremt.

Ellers er ikke ting bra med den potensielle barnefaren. Det ble slutt samme dag jeg fant ut at jeg var gravid. Har ikke fortalt om graviditeten, må ha det noen dager for meg selv før jeg brekker den nyheten for han. Snakk om suppe! Vel, har bestemt meg for å beholde barnet, og vet at jeg kan klare det godt bare jeg kommer meg trygt igjennom svangerskapet

Ellers har jeg ikke sovet noe særlg de siste 3 netttene, snodig det dere! Nei, nå får jeg planlegge kosten min litt bedre så jeg ikke får i meg for lite karbohydrater med tanke på lavkarbo kostholdet mitt natti natti