Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Så fik jeg Erfa'en
Threaded View
-
04-09-10, 22:15 #28
Sv: Så fik jeg Erfa'en
Hej Nilesigne
Jeg er lidt nysgerrig på, hvordan det går med din thyroid-behandling?
Jeg spiser jo selv T3 og har det faktisk ganske fornuftigt, men jeg har samtidig også tid hos en orthomolekylær læge på fredag, så jeg er lidt i syv sind - skal jeg skifte til thyroid nu, hvor det egentlig går meget godt, jeg ved det ikke? Jeg kan jo læse, at det ikke altid er lige let at skifte til thyroid, og når jeg nu har det så fornuftigt (er selvfølgelig en smule småtræt indimellem, har lidt hovedpine og andre småsymptomer)?
Man kan spørge, hvorfor jeg overhovedet overvejer at skifte - jeg tror det er fordi, at tanken om et naturligt hormonprodukt, komplet afbalanceret/sammensat af samtlige hormoner, tiltaler mig mere end syntetisk medicinering.
Alligevel tøver jeg, for jeg kan jo læse, at overgangen kan være svær - og at ikke alle få det bedre på thyroid, hvilket godt kan undre.
Anne h h
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40 -
De har fått Erfa på Apotek1!!!!!
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 29Siste melding: 11-03-10, 18:15

Svar med sitat

Bokmerker