Sitat Opprinnelig skrevet av Jeanette78 Vis post
Ja, jeg ser jo at det er slik jeg framstiller det..
Litt dramatisk språkbruk fra min side, Jeanette78

Hva ville legen oppnå med å tilføre levaxin? At blodprøvene skulle være innen et visst område eller noe? Jeg går jo også på Balder - forrige uke nevnte jeg dette med å bruke levaxin i tillegg til Thyroid (hadde nettopp deg i bakhodet da, Vigdis). Legen svarte da at det nok er det optimale, men det var noe jeg eventuelt kunne forsøke lenger ut i behandlingen. Jeg tenkte da at dette med å tilføre T4 kanskje er en slags spesifikk Balderpraksis? At de mener at det er det beste. Mulig jeg tar feil, da. Men om det da er basert på empiri eller teori (at forholdet mellom t3 og t4 skal være sånn eller slik), aner jeg jo heller ikke. Tenker at dette er en slags "last resort" for meg, vil kjøre kun Thyroid inntil videre. Mange har det jo helt utmerket på kun Thyroid.

Vi som har lest STTM har jo lært der at vi ikke se se på blodprøvene, kun kjenne etter hvordan vi har det. Jeg tenker at det tross alt er det beste. Du får finne ut hva du mener er best, kan ikke gi noen konkrete råd, jeg.

Pjevs: Jo, det er min teori også- at håravfallet da jeg startet med DHEA skyldes testosteron, håravfallet gav seg etter hvert. Da jeg sluttet med DHEA begynte jeg på nytt å miste håret - enda mer intenst. Jeg tror at dette skyldes plutselig hormonforandringer i kroppen på samme måte som om du slutter med p-piller, føder barn etc. Håper det, for da har det en naturlig forklaring og da vil det gå over! Venter og ser