Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
04-09-10, 15:47 #7
Sv: Lavt stoffskifte og bivirkninger på levaxin!
Alle de vigtigste (for tilstanden) resultater ligge pladask lavest i referenceområdet, selv blodcortisol! En spytprøve vil kun bekræfte det, tør jeg vædde på. Med den slags tal kunne jeg end ikke kravle op af sengen om morgenen.
AnnieG. Det kunne ske at du er allergisk over for et eller flere indholdsstoffer i Levaxin-pillerne. "Ved hypersensitivitet til et eller flere av innholdsstoffene kan allergiske reaksjoner forekomme, med symptomer spesiellt på huden og i luftveiene..." Sig det til lægen og forlang en prøveperiode med Euthyrox (link) i stedet og se hvad der sker. Med et TSH på 5,89 har du ikke et valg: du skal i behandling.
Hvis du gerne vil vide om dine binyerer trænger til et nærmere eftersyn (det tror jeg), kan du afprøve det ved at undlade at spise alt som indeholder hvede og sukker samt indtage 1 gr (1000 mg) C-vitamin 2 gange om dagen + gå over til kokosolje i madlavningen + fordoble indholdet af protein i din kost og ellers leve kostfedt-normalt (ikke fedtfattigt). Et par glas vand med opløst tsk af hav- eller himmalayasalt om dagen. Alt dette i 2-4 uger, jo længere jo bedre. Det er en test. Hvis du begynder at føle dig bedre på dette kosthold - har binyrerne "svaret" dig positivt = behov for binyrestøtte i en periode fremover. Sukker, hvede. "saltfattigt", "proteinfattigt" og "fedtfattigt" er "binyredræbere" og uden binyrerne - vil behandlingen ikke virke godt nok, om overhovedet.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, bivirkninger av Levaxin?
Av Minnitee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 27-02-16, 22:44 -
Lavt stoffskifte, Levaxin og lavkarbo
Av jorunnhf i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 21-07-10, 13:56 -
Bivirkninger av Levaxin
Av Bille i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 07-01-09, 23:47 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Lavt stoffskifte - levaxin - menstruasjon.
Av siri i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 03-07-07, 12:46

Svar med sitat

Bokmerker