Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
04-09-10, 10:49 #20
Sv: Erstatte t4 med ren t3 ?!
Lige præcis, kære Anisa, og tak for din tråd med de mange oplysninger om skanninger! Med hensyn til lige min fars autoritetstro synes jeg egentlig ikke, den er så slem - han er ikke bange for at cutte et eller andet. Men min mor sidder nu og skal vælge mellem den her forbandede skanning og så mit løsningsforslag: En periode på thyroid, så maven og det stressede sind får det meget bedre, og så evt. nogle tarmskylninger og et ordentlig læs gode bakterier oveni! Jeg vil tage hende med til min orthomolekylære læge og så altså skaffe hende thyroid i det hele taget. Om hun så kan og vil kombinere med t4 fra Skanderborg, det ... den ting til den tid.
REDIGERET: Jeg mener jo også, at hvis overlægen her mener, det er så vigtigt for hende at få den CT-skanning, så kan hun jo få den, hvis det efter en periode på thyroid ikke viser sig, at hendes mave får det bedre. Jeg tror jo personligt ikke på, hun har brug for den; jeg mener jo, hun slet og ret er forgiftet af medicin, desuden under- /fejlbehandlet, da hun har gået med så ekstremt lavt t3 i mindst to-tre år.
Da hun fik Lio'en, fik hun ondt i maven, for der er laktose i - men trods det, faldt maven alligevel lidt til ro, hvilket er helt usædvanligt, når hun får noget som helst, hun ikke kan tåle. Og der er MEGET, hun ikke kan tåle.
Tak!
Nielsigne

Svar med sitat
Bokmerker