Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
02-09-10, 21:18 #5
Sv: BAD reaction to Thyreoid meds?
Hej
Jeg har haft smerter i mine led undervejs i skiftet til thyroid. Jeg skiftede godt nok fra den ene dag til den anden, men der er jo nogle ting, kroppen skal vænne sig til. Og så er der også i løbet af årene med syntetisk medicin sket en ophobning af et eller andet, der ikke skal være der, og det kan godt gøre ondt, når man skal af med det, er altså min erfaring.
Til det kan jeg anbefale dig at bruge ingefær http://en.wikipedia.org/wiki/Ginger
Jeg skærer det i små stykker eller river det og hælder varm te (rooibos) med honning og mælk på - eller hælder bare næsten kogende vand på.
Men det kunne meget godt være binyrerne, der trænger til lidt omsorg - og ikke mindst i betragtning af din søns diagnose. Det må være meget hårdt - jeg føler med dig.
Så læs om binyrerne - og få evt en test her: http://www.scandlab.com/index.html
Så vil jeg gerne tilføje, at jeg har talt med apotekeren i Glostrup om deres thyroid, og han har sagde, at det ikke er beregnet til at smeltes under tungen. Ikke, at det nødvendigvis medfører nogen dårligdomme at gøre det, men det er altså beregnet til at blive skyllet ned med et glas vand. (Og er tabletterne ikke også ret hårde?)
Jeg ved ikke, om det er klogt af dig at tilføje Eltroxin. Det kommer vel an på grunden til, at du blev dårlig af dem; jeg selv blev mere og mere dårlig af dem, selv da dosis var reguleret, havde jeg klare symptomer af bl.a. allergisk karakter. Så måske skal du holde dig væk fra Eltroxin. Hvis du gerne vil have en kombinationsbehandling, så prøv at skaffe dig noget andet t4-medicin.
Så er der jo også den mulighed, at tabletterne fra Glostrup indeholder hjælpestoffer, du ikke kan tåle. Har du tjek på det?
Endelig: Du skal ikke bekymre dig for meget om, hvad din læge mener om din mentale helse ... det er vist næsten mere reglen end undtagelsen, at læger - på den ene eller den anden måde ventilerer den type opfattelse af patienter med for lavt stofskifte.
Alt held og lykke til dig og din søn
Redigeret: Der er mange ting, man kan gøre for at støtte sine binyrer, og man kan købe mange remedier uden at lægen behøver være med. Se dig om på forummet
Nielsigne
Sist endret av Nielsigne; 02-09-10 kl 21:22 Begrunnelse: tilføjelse
Lignende tråder
-
Armour Thyreoid på negativlisten
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 27-02-09, 07:52 -
We don't use T3 meds in Britain...
Av anitab i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-08, 21:45

Svar med sitat

Bokmerker