Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
02-09-10, 18:42 #1
Sv: Medisinene opptaes bedre i tarmen eller under tunga?
Jeg er ingen kirkegjenger på noen måte - jeg mener at det finnes flere veier og at vi som individer også må se på behandlingen individuelt:
Om man har lavt opptak og tar under tunga - forsøk å spise den en periode
Om man har lavt opptak og tar den "forskriftsmessig" - ta under tunga en periode
Eller forsøk å ta den med c-vitamin: http://www.endo-society.org/media/EN...yroid-drug.cfm
Det som er et faktum er at det kan være forhold i tarmen påvirker opptaket. Eller bøygen kan være andre steder.
Jeg vet ikke engang om det er foretatt forsøk på om hvordan opptaket er under tunga for t4-medisin. Min egen erfaring kan man ikke telle iom at jeg har vært under økning i samme periode, så jeg vil ikke påstå at jeg har fasiten, jeg vil bare påstå at det fungerer for meg.
Men - jeg er også åpen for at det bare er en "omvei" til magen. Og jeg er ikke mer overbevist enn at jeg ikke skyller munnen/spytter etter dette før jeg spiser.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
02-09-10, 19:00 #2
Sv: Medisinene opptaes bedre i tarmen eller under tunga?
Lignende tråder
-
Jeg tar levaxin under tunga
Av smgj i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 0Siste melding: 27-08-10, 12:02 -
Rennende øyne og smerter i tunga
Av Tily i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 7Siste melding: 13-09-07, 20:38 -
økt luftavgang fra tarmen
Av cathrin i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 10Siste melding: 18-09-06, 21:41 -
Er det noen som klør av medisinene?
Av sid i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 3Siste melding: 16-09-05, 21:56

Svar med sitat

Bokmerker