Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Hybrid View
-
02-09-10, 15:54 #1
Sv: fersk og i ukjent terreng
Phew,det håper jeg er riktig Blondie.
Uansett må jeg nok snakke med legen,selv om jeg frykter at det ikke helt løser alt.Vet ikke hva jeg har bortsett fra mye dårlig humor og sliten kropp
-
02-09-10, 18:30 #2
FSH er ikke feilstavet.
FolikkelStimulerendeHormon er for å sjekke syklus. Det har noe å si for tolking av andre prøver.
Leverprøver som alat og assat kan gi høye prøvesvar når man har for lavt stoffskifte. Vet ikke om GammaGt kan det også ?
Vil tro at det hjelper iallfall ikke på.
En annan sak som vil hjelpe på, er D-vitamin. Har du målt ?
Er meget viktig og har stor innflytelse på autoimmune sykdommer.
Husk at du alltid skal medikamentfaste før blodprøver - ta dosen etter prøver, og få disse unna tidlig på dagen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
02-09-10, 18:59 #3
Sorry, da jeg svarte deg i går, var jeg mildt sagt i ørska....

Tras er tsh reseptor antistoff
I denne linken er mange av prøvene forklart:
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=10382
-
04-09-10, 22:00 #4
D vitamin har jeg ikke målt før nei,
Jeg har alltid tatt prøvene seint på dagen,alt fra 12 og utover.Aldri fastendes eller uten medisiner.Trodde legen ville ha informert om dette jeg.
Grynt jeg leser og leser men meste vil ikke feste seg.
uansett,jeg får få legetime tidlig,ikke spise eller ta medisiner ,så gi ei lang liste til legen over hva han SKAL ta.
Takk flinke folk!!Vet ikke hva jeg har bortsett fra mye dårlig humor og sliten kropp
Lignende tråder
-
NB! Artikkel på VG i dag! "Ukjent kvinnesykdom kan gi økt vekt"
Av Vigdis i forumet Stoffskifteproblematikken i landsdekkende medierSvar: 20Siste melding: 01-04-09, 21:17

Svar med sitat
Andrè Bjerke.

Bokmerker