Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
01-09-10, 19:13 #20
Sv: Desperat mann på let etter hjelp!
Hei igjen! Var hos legen i dag pga. bl.a. utgått sykemelding og ønske om å få tatt prøver som penser mere inn på dette vi snakker om her. Han var i godlaget og vi snakket samen i nesten en time om symptomer og mulige årsaker. Jeg viste han lappen min med ønske om å få sjekket det vi har snakket om her (nevnte ikke det) inne. Han mente til min skuffelse at THS fT4 og fT3 var sjekket grundig nok, så han ønsket ikke å ta disse igjen. Men vi kunne ta resten. Disse ville eventuelt gi svar på om de tre ovenfornevnte er i orden. Så det ble tatt prøver på Anti TPO, TRAS, SHBG, Magnesium, ionisert Calsium, insulinresistens, testosteron osv. Også disse D vitaminprøvene dine n'Finn. Til og med noen prøver han kom på selv, som jeg ikke husker her og nå. Han sa at siden vi hadde kostet på så mye før, så hvorfor ikke. Da sa jeg at det antakeligvis ble dyrere med trygd. Han sa bare "ja" og fortsatte å krysse av i skjemaene.... Jeg sa også til han at jeg visste om en endokrinolog i Molde som var flink med folk som andre har gitt opp. Det skulle han gjøre, men ville vente til prøvesvarene var kommet tilbake slik at han (endoen i Molde) eventuelt også kunne få disse prøvene før jeg ble henvist. Veldig positiv dag selv om jeg er vant til at alt er normalt. Venter meg vel heller ikke at disse prøvene gir noe svar, men de er i hvertfall tatt. Det er viktig for meg. Synd at han ikke kunne krysset ut komplett for Hypotyreose. Jaja, ble sykemeldt en måned til og nå begynner jeg å få dårlig tid med å finne ut av dette. Skulle gjerne kjørt en privat undersøkelse paralelt med denne, men ser fordelen med at ens egen lege er innblandet hele veien. Vurderer å ringe Aleris i Trondheim i morgen... Vi får se....
Har hatt noen "bedre" dager nå, og nyter hvert eneste sekund. Det har blitt få av disse de siste 8 månedene. Men erfaringsmessig kommer de mørke skyene tilbake som lyn fra klar himmel. Jeg tvinger i meg ett egg om dagen nå, og det ser ut til at periodene hjemme (les annet svar lenger opp) også blir litt bedre. Det må være noe i egg som kroppen liker....
Takk Vigdis for opplysningnen. Jeg vurderer fortløpende slik undersøkelse.
Lignende tråder
-
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 26-04-10, 14:08 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 3Siste melding: 06-03-10, 23:19 -
Mann på 22 år med høyt stoffskifte.
Av aesthetics i forumet Høyt stoffskifte hos mennSvar: 16Siste melding: 23-02-10, 18:35

Svar med sitat

Bokmerker