Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
31-08-10, 21:49 #8
Sv: Erstatte t4 med ren t3 ?!
He he ... jeg har nu ellers læst, at endda en hel del vegetarer har overgivet sig til thyroid - der så er det eneste 'kød', de får. Jeg ved ikke, hvor linket blev af ... men i hvert fald har
stopthethyroidmadness nogle vegetarhistorier:
http://www.stopthethyroidmadness.com/vegetarian/
Ikke sært. Det er virkelig god medicin. Spændende, om jeg får min mor med på det. Håber det - måske kan det gå godt sammen med medicinen fra Skanderborg. Af en syntetisk medicin får den da en del pæne ord, så måske er den det mindste onde.
De, som ikke har prøvet at skifte fra det ene t4-præparat til det andet, kan måske - ligesom lægerne - undre sig over, at nogle mærker forskel. Men der er meget stor forskel på de forskellige t4-mediciner, og at skifte mellem dem gør - også - ondt. Meget voldsomt for kroppen. Nogle ved jeg så har fået det bedre - eller mindre slemt - pga medicinen fra Skanderborg.
Min mor tog i dag både Euthyrox og Liothyronin, 10 µ af sidstnævnte. Mærkede ikke særlig stor forskel men har lidt mere ro på fordøjelsen og virker til at være i lidt bedre humør.
En uhyrlig tanke at skifte fra ren t4 til ren t3. Jeg forstår heller ikke, kræftpatienter kan bruge det til noget - ud over i en overgangsperiode, men får de ikke t4 dér, er det vel også nonsens? Jeg mener, uden kirtel ingen produktion af t4, og så går man da ned før eller siden .... Meget sært.
Kevlin, tak for dit svar - som så alligevel ikke stopper min undren...
tværtimod. Og så Oftebro?

Svar med sitat
Bokmerker