Viser søkeresultater 1 til 10 av 24

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    62
    Meldinger
    409

Standard Sv: Første møte med nav - trenger hjelp!

aap er nok ikke så dumt, det erstatter rehabiliterings og arbeidsledighetstrygd der man er arbeidsledig etter sykdom.
    Da har de også mange muligheter til å tilby deg utfyllende utdanning eller omskolering, og det skal være mer oppfølgende enn vanlig arbeidsledighetstrygd.
    Og som det ble sagt, be om utskrift av alle prøveresultatene du har hatt og lag en egen mappe som du tar vare på alt ifht din tilstand,lege,nav etc.
    Du får sjekke at b12 er kommet seg også hvis det er tilskudd i form av tabletter du tar, den er utrolig viktig så du ikke blander den ene grunnen til dårlig form med en annen,
    ref. slutter på 7eller 800, jeg må ligge oppunder 1000 for å være i form, så det kan variere mye,
    hvis det ikke har kommet seg noe bør du be om injeksjoner som du fint kan sette selv i skinka.
    Litt pregnenolone trenger ikke være dumt inntill du kommer deg litt ovenpå ettersom du har vært dårlig en stund, men du klarer deg nok med creme som gir dosering på 15mg. Man blir ikke overdosert av det og det er vel bare ekstra mat til å være sikker på at du lettere får alt du trenger av div. hormoner.
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Vestlandet
    Alder
    35
    Meldinger
    30

Standard Sv: Første møte med nav - trenger hjelp!

Nå har det gått veldig lenge siden jeg oppdaterte her. Og det igrunnen fordi jeg ikke har hatt noe å komme med. Ikke før nå. Men det er ikke positivt.

30 agust sendte jeg inn søknadden om at jeg søkte arbeidsavklaringspenger. Den 1. august fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde levert inn alle dokumentene som var nødvendig, og at jeg hadde 14 dager på dette. Jeg ringte da nav og lurte på hva dette dokumentet var, og fikk da beskjed om at det var snakk om legeerklæringen. I samme telefonsamtalen fant han jeg snakket med ut at den var kommet inn elektronisk den 30. august. Altså to dager før brevet ble sendt ut.. (!?)
    Jeg fikk beskjed om at alt var i orden, og at jeg skulle vente på at saken ble tatt opp og behandlet. Det gjorde jeg. Den 30. september ringte jeg inn igjen da jeg ikke hadde hørt noe på en måned. Da tok han jeg nådde i telefonen opp det at jeg ikke hadde levert inn legeerklæring ENDA.. og jeg skjønte ingenting. Etter å ha satt på vent i 5 minutter uten forvarsel fikk jeg beskjed om at dokumenter VAR kommet inn, og at jeg ville få svar på søknaden min første uken i oktober, senest andre.
    Ingen overaskelse at jeg på fredag den 15. oktober ikke hadde hørt noe. Jeg ringte inn og snakket med en som satt på hovedsentralen. Han skjønte ikke hva som hadde skjedd, og sa at saken ikke var åpnet engang. Han informerte meg også at jeg ifølge loven skal ha mottat et brev om behandlingstid. Dette har jeg ikke hørt noe om. Han beklagde og bad meg ringe tilbake på mandagen (i dag).
    Når jeg ringte i dag og forklarte enda en uvitende person om hva som hadde skjedd sa han "eh, ja..to sek" og plutselig var jeg satt over til en annen dame som var like forvirret som meg når jeg sa "helloo? er det noen der?" dette viste seg å være saksbehandleren min. En sur kjerring. Hun sa at saken ikkje var behandlet fordi jeg ikke hadde sendt inn legeerklæring... Jeg holdt på å le.. eller grine.. og ble mer og mer oppgitt..
    Når jeg forklarte det samme til henne så sa hun "åja.. se der ja.. det hadde jeg ikkje fått med meg" i en sur og litt skamfull tone. Jeg holdt på å klikke. Hun var frekk, kald og fikk meg til å virke som en idiot. Hun sa at jeg måtte melde meg inn på nav som arbeidssøker, og at jeg skulle fylle ut enda et skjema og sende inn til de. For det var visst sånn jeg allerede skulle gjort. Så begynte hun å spørre meg ut om hvorfor jeg hadde forskjellig postadresse og boadresse, og hvorfor i alle dager jeg ikke var sykemeldt fra jobben min, men at jeg sluttet og bla bla bla.. Så bad hun meg gå på sosialkontoret og spørre etter hjelp... er ikke NAV sosialkontoret da?! Jeg vet ikke.. Dette kommer til å ingen ende ha...

OPPGITT!!!!!!!!!!!!!!!
    Jeanett Elisabeth. Har jeg lavt stoffskifte?

Lignende tråder

1. Hei. Trenger hjelp
    Av Månelys i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 26-10-08, 20:10
  2. Trenger råd/hjelp.....
    Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 37
    Siste melding: 09-01-08, 15:33
  3. Hjelp! Møte med nav og lege
    Av vødrun i forumet Hos legen
    Svar: 6
    Siste melding: 11-10-07, 15:25
  4. Første møte med enokrinologen...
    Av Line i forumet Hos legen
    Svar: 7
    Siste melding: 03-11-06, 19:27
  5. Mitt første møte med en PC
    Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humor