Viser søkeresultater 1 til 10 av 24

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Erstatte t4 med ren t3 ?!

Det virker helt gak-gak.

Måske mener lægen, at min mor nu er så slidt af Euthyrox, at han vil lave sådan en overgangsordning som for de her kræftpatienter indtil den hellige, planøkonomiske tilladelse til medicinen fra Skanderborg er i hus ... tænker jeg, når jeg tænker noget flinkt.

Men så er det jo påkrævet - under alle omstændigheder - at informere patienten og den pårørende, som er taget med, om planerne, både de midlertidige og alle de andre.

Jeg er rystet. Det hele kan ligeså godt være en fejl - samme sygehus har præsteret at slå om sig med andre forkerte data af forskellig slags, såsom telefonnumre, ugenumre/ datoer samt telefontider ...

Den ene hånd ved vist ikke, hvad den anden gør.

Jeg har sagt til min mor, at det nok ville være klogest (!) at skifte over på thyroid. 'Men nu har jeg jo bedt om det andet', siger hun så. Suk. Det er ikke nemt, når man er både patient og pænt menneske i en og samme, kronisk syge krop.

Jeg håber, hun blæser dem en hatfuld skifter til thyroid, selvom hun er sådan et pænt menneske og selv er kommet til at be' om medicin fra Skanderborg.

Redigert: N'Finn, det med en "second opinion" er en god idé, men af forskellige praktiske grunde tror jeg ikke, den går. Så nok bare skifte læge - til ham, jeg har, og på med noget thyroid!

Nielsigne
    Sist endret av Nielsigne; 30-08-10 kl 22:31 Begrunnelse: tilføjelse

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn