Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
Fint at du har mulighet til å få en annen til å se på det også. Da er det bare å krysse fingrene for at han kan faget sitt
Da har jeg vært hos legen og han tittet litt uinteresert på prøvene mine og mente at de som var utenfor referanseområdet bare var feil i prøveresultatet. Og det med anti TPO burde jeg sjekke opp 1 gang hver 3. mnd for å se om tsh eller fritt t4 endret seg.

D-vitamin mente han var en risikosport for meg og at det ikke ville gjøre meg bedre, spesielt siden jeg har vært mye plaget med urinveiene, nyrestein og nyrebekkenbetennelse.

Han brukte kanskje to minutter på å sette diagnosen deprimert, og han mente at psykologen min hadde et forklaringsproblem når han sa noe annet. Problemet mitt er at jeg knekker sammen nesten før jeg kommer inn til legen pga. at jeg har kjempet for å finne ut hva som feiler meg i over 10 år, og ja da virker jeg nok deprimert...

Så nå godtar jeg det at det er psykisk og får evt. finne meg en ny psykolog som er villig til å sette diagnosen deprimert på meg. Hvis ikke så er det nok ikke lenge før jeg blir det

Takk for alle gode råd så langt