Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Threaded View
-
29-08-10, 12:41 #32
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Heisann Rufus og Blondie
!
Ja, jeg syns jeg er ganske kjent med mekanikken binyrer og stoffskifte nå, og at disse mekanismene MÅ være oppegående for at vi skal føle oss bra... Og, ja, at jeg er underdosert er absolutt sannsynlig. Jeg har ikke så mange holdepunket for å spekulere, men jeg vet at tendensen til å bli satt ut etter måltider ble borte ved ca 60 mg Erfa alene.. Ved 120 mg alene på erfa, hadde jeg en periode som jeg ikke hadde ett eneste symptom på hypothyreose.. Helt til jeg begynte å "sprenge" systemet med lange gåturer. Det var da binyreproblemene startet, og jeg fortsatte å øke med erfa til bedring, og så gikk det dårligere og dårligere uten binyrestøtte.
Så hvorfor begynner symptomene mine, som jeg hadde på levaxin og KUN da, som jeg ikke har sett siden 60 mg ERFA rundt 150 mg thyroid + 25 mg levaxin? Jeg snakker om svie i huden og markant dårligere form etter måltider.Jeg tenkte det var binyrene, og reduserte enda mer, og sviingen i huden bare forværret seg og forværret seg... Så følte jeg meg ganske bra, ca en uke uten nevnte symptomer, før de på kun noen dager slo meg helt ut.
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker