Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
Så har jeg senere forsøkt å blande i litt Levaxin - og det går ikke.
Etter noen uker merker jeg tendenser til de symptomene jeg syns var verst.
Og det er akkurat frysninger og den influensafølelsen.

Så det er jo en mulighet ?
Ta det den veien, så får du visshet i om det er den lille Levaxinbiten som lager trøbblet ?
I dag, da jeg satt hos frisøren, gikk plutselig lyset opp for meg... Jeg har hatt små tendenser, men de siste dagene har jeg blitt værre og værre.. Som jeg nevnte i en annen tråd. I dag, blusset "svineriet" voldsomt opp mens jg satt hos frisøren.. Det svidde enormt under huden, jeg orket nesten ikke sitte oppe, og heldigvis tenkte jeg: "Men dette er da akkurat de samme symptomene som da jeg gikk på levaxin!!".. Så tydelig talte kroppens språk akkurat da, at det overhodet ikke var til å misforstå. Levaxinen ødelegger alt! Jeg tok 30 mg erfa til, for ikke å segne om og for å klare å snakke (!!), og det hjalp meg litt.. Men det var liksom som at levaxinen hadde overtaket, jeg ble mye bedre en kort periode, så samme elendigheten. Etterpå var jeg så sliten som jeg ikke har vært på lenge, kun av å sitte oppe. Nå måtte jeg sove en stund, og kjenner for høy puls av erfa, men den eneste muligheten jeg har nå er å se om kroppen venner seg til det. Det er pussig, en skulle nesten tro levaxinen gjorde noe med hjernen/nervesystemet?? Den kveler på en måte erfaen.. Og slik som dette, VET jeg, at jeg ikke hadde selv på 90 mg erfa alene. Det er skremmende.. Levaxin virker ikke sammen med thyroid heller. Så det prosjektet er dødt.

Så, jeg støtter deg 100 % Finn , bort med levaxinen, og full speed med erfa og binyrestøtte. Og kanskje at man øker sakte til man venner seg til erfa? Det er vanskelig å vite om det er hypersymptomer når hjertet raser avsted.

Håper folk lærer av å se at vi prøver og feiler. Gleder meg til den dagen jeg kan skrive resymè av hele greia, med "riktige" overskrifter.