Viser søkeresultater 1 til 10 av 60
Threaded View
-
28-08-10, 16:27 #9
Sv: Anti TPO
Oj, dette var skummel lesing... Jeg har lest side opp og side ned om d-vitamin og har argumentert mot d2 til legen, men han sa at det var bra. Og han virker å ha god kunnskap om d-vitamin...Så finnes det D2 (ergokalsiferol), mest i planteriket. Denne kan kroppen omdanne ca. 10% av til D3 - resten blir avfall, en metabolitt som over en viss konsentrasjon blir giftig. Man kjenner dette som såpesmak.......
Hva gjør man da når de som skal være kyndige på sykdom ikke er det... Jeg er så lei av å måtte finne ut av alt selv. Jeg måtte selv kjempe for benmåling grunnet nivået på d-vitamin og pth - og den viste at jeg benstrukturen var under normalt, men jeg fikk beskjed om at det ville bli bra.
Jeg skal fortsette å lese og se om jeg kan finne meg en ny endokrinolog, selv om jeg har vært innom to allerede...
Takk for at du klarer opp i mye for meg!Anti TPO sier "Hashimoto's". Legene sier "ME".
Det som er vanskelig med ME-diagnosen er at man ikke får noe hjelp.
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Vi har fått vite at jenta vår på 3,5 år har lavt stoffskifte
Av mamma til 4 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 6Siste melding: 22-12-06, 20:58 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27 -
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte...
Av lilly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-09-05, 16:24

Svar med sitat

Bokmerker