Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Metallisk smak
Hybrid View
-
27-08-10, 10:14 #1
Sv: Metallisk smak
Jeg tar bare levaxin.. Jeg har lest noe om det, men stussa bare på hvorfor nå og ikke før..
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
27-08-10, 10:48 #2
Hvis du vil finne ut om det er Levaxinen kan du bare kutte ut en dag eller to.
Levaxin har en halveringstid i kroppen på ca. en uke.
Det kan også være det tegnet du får på at dosen er for høy ???
Hvor høy er dosen din da ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
27-08-10, 11:16 #3
Jeg har det lavt 0,25 mg..
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
27-08-10, 15:26 #4
Hvorfor har du så lav dose da Claudia ?
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
08-09-10, 13:31 #5
Fordi jeg ligger på grenselandet i følge legen..
-
08-09-10, 16:37 #6
Har du lyst til å oppgi blodprøvene dine da ?
Har disse endret seg noe etter at du startet med Levxin ?
Spiser du andre preparater ?
Jern, calsium feks ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
08-09-10, 18:27 #7
Har også lest at metallisk smak i munnen har med hormonforandringer i kroppen å gjøre. Jeg hadde det litt når jeg var gravid, ser du skriver du ikke er det. Har du spiste pinjekjerner da? Vet mange kan få en veldig ekkel metallsmak i munnen av det.
10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
endret smak og luktesans
Av Aurora Sophie i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 01-03-08, 21:34

Svar med sitat
Bokmerker