Ja, å kjenne på energinivå tror jeg gir en god pekepinn om hvor vi befinner oss, Rufus. Jeg fikk nytt treningsprogram i våres, og syntes det var akkurat passe, et snilt program på seks punkter. Nå er det helt håpløst tregt, jeg gjør mer enn dobbelt så mye av det som står der! Så formen er bedre, det er helt klart.

Men jeg tror kanskje denne varmefølelsen kan si noe for mitt vedkommende. jg økte thyroid for en uke siden fordi jeg var underdosert. I natt kom varmefølelsen tilbake. Det var ikke noen spesielt varm natt, men jeg kokte hele natta og sov dårlig. mener det var Gunnda som sa at hun er følsom for at FT3 kommer for høyt. Jeg lurer på om det er slik for meg også.

Nå går jeg ned fra 3 grain/185 mg thyroid + 25 micgr levaxin til 155 mg/2.5 grain thyroid + 50 micgr levaxin (håper det blir ca rett utregning). Fordi: da jeg var underdosert, og brukte 155 mg thyroid følte jeg at heten ikke var noe problem. Fint om noen gir tilbakemelding på mitt forsøk på å regne, at det ikke er helt feil!