Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
-
20-08-10, 17:36 #11
Sv: NEJM Study Proves Armour Thyroid Better Than Synthroid
PubMed fake?!
Det må jeg sige, hva`?! Hvad er den så værd som en videnskabelig database (paxx?)? Hvor meget censur ellers udøves over andre medicinske videnssamlinger, så resultaterne af "uønsket" forskning end ikke når frem til Cochrane's vurdering af soliditet og videnskabelig redelighed?? Her er artiklen Nora henviser til: Verdens største database for helseinformasjon: Ikke objektiv
Hvem mon ejer PubMed? Hvis man skulle tilnærmelsesvis bedømme det ud fra hvad bliver sorteret bort, er det måske nemt nok at gætte sig til, eller hur?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
20-08-10, 18:24 #12
Etter det jeg kan finne ut, er PubMed en søkemoter og finansieres av United States National Library of Medicine - men denne finansieres av National Institutes of Health....
Hvem som sitter i styret er ikke så lett å finne ut - den infoen er ikke offentlig eie der borte. (såvidt min vite strekker seg)
Søkemotoren kan vel betraktes som gratisversjonen, og har tilgang til reviderete (les sensurerte) artikkler fra MedLine helt fra 1966.
MedLine har data fra 1948.
Det gikk litt fort dette - si fra hvis det gikk for fort da ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
22-08-10, 22:10 #13
Som du ser så har de sortert vekk alt med Thyroid i pubmed.
Men, all forskning på thyroideahormoners virknig, og at thyroxin virker, er kun gjort med gammeldags desiccated Thyroid, og de har ikke greid å sensurere det vekk, men man må gå om pubmedcentral hvor det ligger gammel innscannet forskning fra før syntetisk thyroxin ble brukt.....
For tiden så leser jeg om ME, om det nye retroviruset, og borrelia, og amerikanske helsemyndigheters rolle i denne møljen.
Alle leger og forskere rømmer fra denne forskningen, fordi det ødelegger deres karriere og de blir saksøkt av store krefter.
http://flash.lymenet.org/scripts/ult...1;t=098080;p=0
http://www.forums.aboutmecfs.org/sho...the-Lyme-Group
http://oslersweb.com/
http://oslersweb.com/newsletter.htm
http://oslersweb.com/blog.htm
kort sagt så ble alle pengene på forskning på ME i usa brukt til tull og tøys av en håndfull personer og ordentlig forskning på virus og bakterier og fysiske manifestajoner av ME ble hindret og seriøse forskere mistet jobben og karrieren. Men det går ikek lenger med oppdagelsen av retroviruset XMRV som har fått nytt navn HGRV
Da synes våre problemer med ordentlig medisin (Thyroid, den som det er forsket på) vs mikke-mus-t4-medisin (levothyroxin, som ikke er bevist at den funker til annet enn å senke TSH) å være små i sammeligning....
-
22-08-10, 22:26 #14
Godt at vi har deg Nora !
Jeg mener - hvordan finner du ut sånnt ? Jeg søker mye jeg, men antagelig ikke på de rette steder.
Minner meg om en sjefen en plass jeg jobba. Bilnøkkelen til en kunde var vekk og hele verkstedet hadde lag ned arbeidet i et forsøk på å finne den.
Og sjefen fant den - mitt på gårdsplassen, og ropte : Her er den, dere må da skjønne at dere må lete på rette sted !
Og sånn er det vel ?
Men til saken - er jo forferdelig at slikt kan skje ! Og som årsak til at det står i stampe er det jo utrolig.
Hørte på dagsrevyen i dag at det hadde kommet et gjennombrudd - er det de nevnte virus ?
Jeg har jo en som har ligget i over to år litt ute i familien. Han har vært oppegående ett år nå, men det er med nød å neppe ser jeg.
Det er rett og slett for jævlig.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
25-10-10, 22:16 #15
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
26-04-11, 20:46 #16
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
New Study Shows that the Addition of T3 is Superior to Levothyroxine/T4-Only Thyroid
Av BeritM i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 10Siste melding: 24-04-11, 15:03 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
"Studie" Thyroid vs. Synthroid (Levaxin, Eltroxin)
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 07-02-10, 10:31 -
"Studie" Thyroid vs. Synthroid (Levaxin, Eltroxin)
Av Hansen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 07-02-10, 10:31 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker