Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
22-08-10, 12:49 #35
Sv: Svelgvanskene har kommet snikende
Nei, det har du jo rett i, n'Finn.. Du kjenner jo meg, usikkerheten selv på all denne Erfa-doseringen
Fikk nå en ganske god beskrivelse av hvordan legen min oppfattet løpet sitt og min dosering sist jeg var der : "Det er mye mulig at jeg har vært litt for tilbakeholden med medisineringen ovenfor deg" 
Blondie, mener du 60 mg av Cortef og 30 mg Erfa?
Jeg har bare 15 mg Cortef for øyeblikket og da denne 90 mg med Erfa =) Foreløpig har jeg da ikke klart å stangnere denne antistoffprosessen som foregår inni der...
Nielsigne, jeg har fått "instrukser" fra legen om å ta Selen, det skal visst virke positivt på kjertelen og hjerte etter det han forklarte meg, så nå tar jeg 200 mg om dagen med Selen. Har også hørt at Zink har sin effekt også, men også det du nevner på- Magnesium =) Jeg har det liggende i pulverform og skal nok få brukt det opp med tiden =)
Vigdis, anorektisk, hm.. jeg har ikke opplevd det lave stoffskiftet den veien at jeg har lagt på meg, for meg har det vært helt motsatt og jeg har rast ned i vekt og følt meg uvel. Jeg vet neimen ikke hva som er best, jeg
Takk for tålmodigheten deres altså, den er gull
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Svar på binyrestatus er kommet...
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 27-07-10, 18:32 -
Endelig er jeg kommet dit jeg skal :)
Av Qa i forumet PresentasjonerSvar: 14Siste melding: 20-12-09, 20:07 -
Har ERFA kommet til noen andre land?
Av camomilla i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 1Siste melding: 09-11-09, 12:09 -
hjelp med hvordan jeg kan få kommet igang å jobbe... please?
Av Lissa i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 13-10-06, 21:21

Svar med sitat
Bokmerker