Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Hybrid View
-
22-08-10, 00:05 #1
Sv: Blodprøver fastende??
Høres ut som det vi velkjent kaller "brain fog" det derre.
Det er helt klart at dette årsakes av for lav dose.
Husk hjernen lager sitt eget stoffskiftehormon av fT4 - bla. derfor viktig at denne er høy. Og dosereguleringer har lange etterslep og kommer ikke i full virkning før etter flere måneder.
Så synes jeg at behandlingsmålet bør være at du får det bra - uansett hva blodprøver viser.
Blodprøvemål som er oppgitt, er bare gjennomsnittsverdier som friske mennesker har.
Jeg gikk på disse de 10 første år, og det fikk konsekvenser som ikke er reparerbare.
Det er intet verd ! De villeder mer enn de veileder.
I vår sammenheng har de ødelagt utrolig mange år av utrulig mange folks liv ved at legen har juster dosen slik.
Stol på deg selv du Linni.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Uvitenhet og uforstand spesielt om hypotyreose type 2
Av Elbeth i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 05-07-13, 10:16 -
Jeg ble født med hypothyreose
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 20-11-08, 11:17 -
Født med Hypotyreose. Lav dose? Er Levaxin en bra medisin?
Av egfins i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 26-02-08, 18:19 -
Lav tsh og graviditet.
Av litza i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 11-09-07, 14:29 -
Jenta mi ble født med forhøyet verdier...
Av Krapylet i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 13-08-06, 23:05

Svar med sitat

Bokmerker