Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Tråd: Min første 7-keto
Threaded View
-
21-08-10, 21:49 #15
Sv: Min første 7-keto
Det ser sånn ut Nielsigne.
Også at det har en dempende effekt på adrenal aktivitet, og at den slankende effekten oppstå som følge av dette + økt omdanning til T3.
Økt omdanning til fT3 vil etter min forståelse være et tveegget sverd hos de som har kjertelfunksjonenn iorden. Øket fT3 vil jo føre til lavere TSH - og så ruller jo ballen.....
For oss som ikek har kjertelfunksjon, men kontrollsystem som er iorden, vil også oppleve å få lavere TSH på blodprøvene....... For de som kan få den lavere da
Foreløpig merker jeg ingen positive effekter hos meg, men effekter har det - eller hva er det jeg kjenner ????
Jeg har en følelse av ørhet i hodet. Den er der fra jeg står opp til jeg legger meg, men blir svakere før ny dose og sterkere etter doseinntak.
Har hatt det slik siden jeg startet og det ser ikke ut til å endre seg.
Jeg merker også tilbakegang på trening. Har mindre ork.
Positivt at jeg sover bedre.
Jeg vil ha en ukes pause for å tenke gjennom situasjonen og tar 7. og siste dose Søndag.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
7-keto DHEA
Av Anisa i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 1Siste melding: 20-06-10, 20:31 -
Øke første dag?
Av mio i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 10-01-08, 17:57 -
Snart første kontroll
Av mio i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 20-11-07, 16:02 -
Første møte med enokrinologen...
Av Line i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 03-11-06, 19:27

Svar med sitat
Bokmerker