Sitat Opprinnelig skrevet av BerKath Vis post
[

Jeg har prøvd å finne noen spesialister her inne i mitt område, men finner ingen konkrete bortsett fra Dr, Thor Haug i Molde. Noen som vet om han "liker" slike tilfeller som meg? Send gjerne PM om det ikke er lov å skrive om leger her inne.

"Du er frisk!". Ble dødsyk av påkjenningene).

Jeg er desverre også av typen som heller ligger hjemme å lider enn å gå til lege.

Når man er så syk som dette og ikke blir trodd, så blir man ofte sittende og selvdiagnostisere seg på nettet.
Historien din er trist, men dessverre ikke unik

Husk at det er fritt sykehusvalg i Norge, så ikke heng deg opp i de sykehusene (endokrinologene) du tilhører. Aker sykehus har s****kompetanse på endokrinologi i Norge, men det er slett ikke alle endokrinologer der som får "stjerne i boka" heller, hva menneskebehandling angår

Jeg blir rett og slett sint når jeg hører at de sier til deg at "du er frisk", når de burde si "vi klarer dessverre ikke å finne ut hva du feiler", for det er det dette dreier seg om. Du sier at du driver selvdiagnose på nett...det gjør folk som ikke får hjelp på annet vis. Vi forsøker bare å hjelpe oss selv. Og jo mindre hjelp vi opplever å få, jo mindre atraktivt blir det å oppsøke lege, bare for å sitte igjen med en ny skuffelse.

Mange av oss på dette forumet bruker av egen lommebok for å få legehjelp av de legesentre som tenker mer helhetsmedisinsk. Det koster, men vi blir sett og hørt og får hjelp.

Krysser fingrene for deg og håper du finner en vei mot bedre helse.