Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
20-08-10, 11:58 #2
Sv: Desperat mann på let etter hjelp!
Bare til tolking av viste prøveresultater.
Prøvene viser "normale" forhold slik de vanligvis tolkes.
Men .....
Det er slik da, at dette er en øyeblikksverdi slik forholdne var i takningsøyeblikket.
For at prøven skal kunne sammenlignes med referanseverdiene, skal den også avlegges slik de prøvene som danner referansegrunnlaget er avlagt.
Det vil si fastende om morgenen - og man skal være antatt frisk for å bli med i referansegrunnlaget.
Prøvene er døgnvariable.
Er ref. for fT4 korrekt ?
15 er bare et tall.
Hvis du må ha 20 eller 25 for å fungere er 15 symptomgivene selv om det er aldri så mye innenfor de statistiske ref.grenser.
Og .....
Så er det jo sånn da, at om det løper en masse arbeidere rundt på verkstedgulvet er det ikke sikkert det blir gjort noe.
Man kan ikke måle om stoffskiftehormoner i blodet gjør noe, bare at de er der.
Så har jo ikke jeg erfaring med tilfeller som dette.
Mange av de symptomene du nevner opptrer også i andre sammenheng enn stoffskiftet. Men de opptrer jo der da.
Og de opptrer i andre hormonelle situasjoner, feks binyreproblematikk.
Legene er enda dårligere i den disiplinen !
Og jeg må si at hele settingen likner min på det tidspunktet.
Ingen fant ut noe og jeg ble hypokonderforklart og overlatt til meg selv - bare fordi jeg ville være frisk.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 26-04-10, 14:08 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 3Siste melding: 06-03-10, 23:19 -
Mann på 22 år med høyt stoffskifte.
Av aesthetics i forumet Høyt stoffskifte hos mennSvar: 16Siste melding: 23-02-10, 18:35

Svar med sitat

Bokmerker