Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Hvad er rigtigt?
Threaded View
-
18-08-10, 17:37 #3
Sv: Hvad er rigtigt?
Jeg mener jo også at det til syvende å sist kun er en selv man kan stole på.
Men hvordan skal man så utdanne og kvalifisere seg for å være til å stole på ?
Man stoler jo ikke på hvemsomhelst
Hvor skal man hente sin viten ?
I medisinindustriens reklame brosjyrer ?
Hos mennesker som hever sin mer eller mindre fortjente lønn av medisinindustrien ?
Hos våre såkalt forkevalgte, hvor leger har beslagtatt maktposisjoner ?
Forskning gir ikke resultater før de er verifisert av andre forskerteam. Det er lett å glemme det i vurderingen, og det er ikke så lett å finne ut heller, men står alltid i den siste rapporten. (hvis man kan finne den)
Likevel må en enkeltsående forsker ha lov til å publisere sine resultater, selv om de ikke er verifisert av andre - det er på den måten de har mulighet til å bli det.
Jeg kan jo fortelle om mine egne observasjoner - det er opp til leseren, eller forskerteam å vurdere om resultatene er noe verd.
Enten verd å av-vise ved at man mener at man kan finne resultater som kan det i nye studier, eller bekrefte.
Men lett er det ikke - ikke alltid.
Så mener jeg jo bestemt, at hvis man vil tjener penger ved å skrive en bok - skal man velge andre tema enn de Uffe Ravnskov har valgt.........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvad er komplementær medicin?
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 04-07-10, 07:10 -
Hvad indeholder Euthyrox?
Av lilli i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 05-04-10, 19:52 -
Pas på hvad du ønsker dig:-)
Av Rogi i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 21-01-10, 22:58 -
Hvad er orthomolekylær medicin?
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 06-06-09, 12:07 -
THS, T4og T3 - hvad er normalt?
Av jojega i forumet Normalverdiene?Svar: 5Siste melding: 13-12-07, 15:17

Svar med sitat
Bokmerker